STANDARD ORGANIZACYJNY TELEPORADY W POZ · REJESTRACJA PACJENTÓW NA TELEPORADY: TELEFONICZNIE, OSOBIŚCIE, W TYM RÓWNIEŻ ZA POŚREDNICTWEM OSOBY TRZECIEJ LUB ELEKTRONICZNIE ZA POMOCĄ POCZTY ELEKTRONICZNEJ, · PACJENTOM UDZIELANE SĄ TELEPORADY W FORMIE PORADY TELEFONICZNEJ W GODZINACH PRACY PRZYCHODNI, · PERSONEL MEDYCZNY KONTAKTUJE SIĘ Z PACJENTEM W CZASIE UMÓWIONEJ WIZYTY W FORMIE TELEFONICZNEJ, · PODCZAS TELEPORADY…
Szanowni Pacjenci! Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza w Chojnicach sprawuję nocną i świąteczną opiekę zdrowotną po zamknięciu przychodni podstawowej opieki zdrowotnej nad pacjentami z całego powiatu chojnickiego oraz miasta i gminy Czarna Woda. Świadczenia będą udzielane w dni powszednie od godz. 1800 – 800 a w soboty,niedziele i święta – przez…
Unijny Certyfikat COVID – kiedy go szukać w telefonie? (kliknij aby otworzyć)
Teleplatforma Pierwszego Kontaktu Narodowy Fundusz Zdrowia uruchomił Teleplatformę pierwszego kontaktu (TPK). W razie nagłego pogorszenia stanu zdrowia, poza godzinami pracy podstawowej opieki zdrowotnej, Pacjent ma możliwość skontaktowania się z Teleplatformą pierwszego kontaktu (TPK). Dzwoniąc pod bezpłatny, ogólnopolski numer TPK: 800 137 200 pacjenci otrzymają niezbędną pomoc medyczną od poniedziałku do piątku, w godzinach od 18.00…