Unijny Certyfikat COVID – kiedy go szukać w telefonie? (kliknij aby otworzyć)      

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu Narodowy Fundusz Zdrowia uruchomił Teleplatformę pierwszego kontaktu (TPK). W razie nagłego pogorszenia stanu zdrowia, poza godzinami pracy podstawowej opieki zdrowotnej, Pacjent ma możliwość skontaktowania się z Teleplatformą pierwszego kontaktu (TPK). Dzwoniąc pod bezpłatny, ogólnopolski numer TPK: 800 137 200 pacjenci otrzymają niezbędną pomoc medyczną od poniedziałku do piątku, w godzinach od 18.00…

Kwestionariusz przed szczepieniem przeciw COVID-19  – – (Kliknij aby otworzyć)

Pacjenci w punkcie pobrań są przyjmowani od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 12:30. Rejestracja pacjentów odbywa się pod numerem telefonu 514 919 342 od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 14:00.  

Page 1 of 21 2

© 2020 - eskulap-chojnice.pl

Rejestracja: 052 397 92 95